Veelgestelde vragen

› Kunt u patiënten met het corona-virus vervoeren?

Ja. Patiënten met het corona-virus (COVID-19) kunnen in de meeste gevallen worden vervoerd. We gebruiken in dit geval een modern isolatiesysteem voor een veilig vervoer van de patiënt. Zo kunnen wij de patiënt optimaal verzorgen en tegelijkertijd voorkomen, dat tijdens het transport andere mensen worden besmet.

Heeft u nog vragen of wilt u ons een vrijblijvende aanvraag sturen? U kunt ons elke dag 24/7 bereiken:

› Ik heb u op het internet gevonden – is dit het juiste adres voor mijn aanvraag?

De Ambulancevlucht-Centrale is een gevestigde provider voor privé ambulancevluchten, repatriëringen en patiënten transporten. Dankzij onze jarenlange ervaring op het gebied van de organisatie van zowel nationale als ook internationale medische repatriëringen bieden wij u precies aan, wat u nodig heeft. Bij ons kunt u opdracht geven voor het medische transport en ook alle verdere medische diensten naast de ambulancevlucht. Wij werken wereldwijd en bieden onze service in een groot aantal talen aan, bijv. in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Turks, Russisch, Pools en vier Arabische dialecten. Op verzoek komen wij ook persoonlijk naar u toe, om ter plaatse voor een vloeiende afwikkeling en directe communicatie met artsen en klinieken te zorgen.

Wij staan garant voor snelle en onbureaucratische hulp: op het juiste moment op de juiste plek en tegen een faire prijs. Aan de hand van deze principes stellen wij voor u op elk gewenst moment een individueel, kostentransparant offerte op. Wij zijn geen anoniem callcenter: bij ons bereikt u dagelijks, 24 uur per dag een ervaren medewerker van de Ambulancevlucht-Centrale, die op elk moment persoonlijk met raad en daad aan uw zijde staat. Wij doen alles voor uw best mogelijke, individuele verzorging.

Vertrouw op onze ervaring en competentie:

  • We zijn een wereldwijd opererende Ambulancevluchtonderneming
  • We zijn een contractuele luchtvaartmaatschappij, geen eenvoudige bemiddelaar
  • We verenigen in ons bedrijf meer dan 40 jaar ervaring in de medische luchtvaart.
  • We adviseren u steeds onafhankelijk en met de best mogelijke verzorging voor de patiënt als centraal doel.
  • Wij zijn een ISO 9001 gecertificeerd bedrijf.
  • Onze ervaren medewerkers zijn dagelijks 24 uur per dag persoonlijk voor u bereikbaar.

Meer informatie over ons bedrijf en onze diensten

Heeft u verdere vragen of wilt u ons alvast een vrijblijvende aanvraag bij ons doen? Dan bereikt u ons dagelijks 24 uur per dag:

› Hoe snel kan een repatriëring worden georganiseerd?

Repatriëringen uit het buitenland kunnen bij behoefte met een voorlooptijd van slechts één uur worden uitgevoerd. De door ons ingezette ambulancevliegtuigen zijn overal ter wereld strategisch gepositioneerd en een staf van gekwalificeerd medisch personeel is steeds startklaar. Indien speciale vergunningen noodzakelijk zouden zijn, dan realiseren wij een snelle afwikkeling van de goedkeuringsprocedures.

Heeft u verder nog vragen of wilt u ons alvast vrijblijvend spreken over een aanvraag? Dan kunt u ons dagelijks 24 uur per dag bereiken:

In dringende gevallen adviseren wij u te bellen. Twijfelt u niet, we staan graag voor u klaar!

Wanneer u meer over de afwikkeling van een repatriëring zou willen weten, vindt u hier uitgebreide informatie omtrent dit thema.

› Uit welke landen haalt u patiënten af?

“Wij helpen wereldwijd” is ons motto. Dienovereenkomstig voeren wij ambulancevluchten, repatriëringen en evacuatie vluchten overal ter wereld uit. Het maakt niet uit of u in Europa, Afrika, Noord-, Midden- of Zuid-Amerika of in Oceanië onze ondersteuning nodig heeft: Wij organiseren wereldwijde ambulancevluchten en repatriëringen en garanderen daarbij de hoogste medische kwaliteitsstandaarden.

Alle vliegvelden, van die wij met onze ambulancevliegtuigen gebruik maken , hebben wij naar continent en land gesorteerd voor u in een lijst samengevoegd. Wanneer wij op korte afstanden een helikopter inzetten, kunnen wij vaak zelfs direct bij het ziekenhuis starten en landen.

Hebt u verdere vragen of wilt u ons al een vrijblijvende aanvraag toezenden? Dan bereikt u ons dagelijks 24 uur.

› Hoe loopt de orderplaatsing van de ambulancevlucht af?

Neemt u om te beginnen contact met ons op. Dat kan per telefoon, per e-mail of via ons contactformulier.

Wij bellen u desgewenst graag gratis en vrijblijvend terug, om al uw vragen met betrekking tot het optimale ziekentransport te beantwoorden. Als we alles met u besproken hebben ontvangt u van ons een individuele offerte, zonder enige verplichting. Daarna kunt u met uw familie of vrienden in overleg gaan.

Nadat u onze offerte heeft bevestigd, beginnen wij met de definitieve planning van de ambulancevlucht en zorgen voor alle noodzakelijke vergunningen (bijv. overvliegrechten, landingsvergunningen, enz.). Uw ambulancevlucht kunt u per bankoverschrijving, credit card, of gewoon contant betalen. Zodra alle voorbereidingen voor de vlucht afgerond zijn, krijgt u van ons een gedetailleerd vluchtschema met vluchttijden, trefpunten, afhaaltijden, etc.

› Hoe duur is een ambulance vlucht?

De kosten van een patiëntentransport hangen af van vele factoren, zoals het vliegtraject, de toestand van de patiënt, de urgentie, het aantal begeleidende personen, het grondvervoer, enz. Wij zijn 24 uur per dag beschikbaar voor het maken van een gratis en vrijblijvende offerte, duidelijk, en zonder verrassingen achteraf. U kunt ons ten allen tijde telefonisch bereiken. Wij staan klaar om u te helpen.

› Wie beslist of de patiënt mag vliegen?

De beslissing of een patiënt vervoerd kan worden wordt uitsluitend genomen door onze artsen.

De begeleidende vluchtarts draagt de verantwoordelijkheid voor het ziekentransport in het vliegtuig. Daarom bepaalt uitsluitend hij over de transporteerbaarheid van de patiënt. Onze vluchtartsen beschikken over jarenlange ervaring en uitgebreide vakkennis op het gebied van medische vluchten. Daarom kunnen zij het beste beoordelen, of een patiënt getransporteerd kan worden of niet. Natuurlijk zal onze arts bij onduidelijkheden overleg plegen met de behandelende artsen en bij belangrijke beslissingen ook de familie van de patiënt bij het overleg betrekken.

Soms worden patiënten door de lokale behandelende artsen ten onrechte als niet transporteerbaar ingeschaald. Dat kan meerdere redenen hebben, bij voorbeeld willen sommige artsen niet de verantwoordelijkheid voor de repatriëring overnemen en zijn ze bang dat ze aansprakelijk worden gesteld. Helaas hebben zulke beslissingen vaak ook een puur economische achtergrond.

De meeste ambulancevliegtuigen zijn met een intensive-care unit uitgerust. Ze kunnen zo ook coma-patiënten of patiënten na een beroerte of een hartinfarct veilig vervoeren. Het welzijn van de patiënt heeft op alle transporten de hoogste prioriteit, vandaar dat wij al onze vluchten zordvuldig voorbereiden. Naast onze vluchtplanners zijn ook gespecialiseerde artsen al vanaf het begin bij de planning van elke missie betrokken. Wij zorgen voor een uitgebreide medische evaluatie en voeren indien nodig voor het begin van de vlucht arts-tot-arts-gesprekken. Zo kunnen wij voor de best mogelijke medische verzorging gedurende het gehele ziekentransport op de grond en in de lucht zorgen en hierdoor de familieleden van de patiënt ontlasten.

Heeft u verdere vragen of wilt u ons een vrijblijvende vraag stellen? Dan bereikt u ons dagelijks 24 uur:

Heeft u verdere vragen of wilt u ons alvast een vrijblijvende vraag stellen? Dan bereikt u ons dagelijks 24 uur per dag.

› Beslist de kliniek over de transportgeschiktheid van een patiënt?

Nee. De meeste artsen in de klinieken weten niet wat er met betrekking tot intensive care verpleging aan boord van een ambulance vliegtuig mogelijk is, daarom willen zij vaak de verantwoordelijkheid niet overnemen, en beweren dat de patiënt niet geschikt voor het transport is. Feit is: Over de geschiktheid voor transport beslist altijd en uitsluitend onze geneeskundige afdeling. Wanneer de patiënt door de behandelende kliniek als niet geschikt voor het transport wordt bevonden, hoeft u die beslissing niet te accepteren - neem daarom gerust contact met ons op. Wij helpen u graag in elke situatie de best mogelijke oplossing voor u te vinden.

› De artsen in het ziekenhuis dwingen ons, hen per verklaring van elke aansprakelijkheid te ontheffen. Hoe moet ik daarop reageren?

Als onze geneeskundigen de patiënt voorafgaand aan de vlucht als geschikt voor het transport hebben bevonden, kunt u op hun competentie vertrouwen en zo'n verklaring ondertekenen, zodat de patient het ziekenhuis op eigen verantwoording kan verlaten. Onze vluchtartsen beschikken over jarenlange ervaring en uitgebreide vakkennis op het gebied van medische vluchten en kunnen daarom het beste beoordelen of de patiënt voor het transport geschikt is of niet. Dankzij de intensive care uitrusting van de ambulance vliegtuigen kunnen wij repatrieringen en ambulance vluchten ook voor ICU patienten uitvoeren.

› De kliniek weigert de patiënt te ontslaan. Wat kunnen we daaraan doen?

In de meeste gevallen kan niemand tegen zijn wil in een ziekenhuis worden vastgehouden, dat geldt voor bijna alle landen. Het komt desondanks wel voor, dat de behandelnde kliniek niet coöperatief blijkt te zijn en taalbarrières, of een gebrek aan inzet van het personeel ter plaatse, een ambulancevlucht schijnbaar onmogelijk maken. In dit geval kunt u met nadruk op het ontslag aandringen, en zonodig op uw eigen verantwoordelijkheid wijzen. Als de kliniek dan nog steeds niet toestemt, kunt u altijd contact met ons opnemen: Ook in complexe situaties werken wij snel en oplossingsgericht aan een voor de patiënt individueel aangepast ziekentransport.

› De kliniek stelt, ondanks mijn uitdrukkelijk verzoek, geen geneeskundig rapport op. Hebben zij daar recht op?

Nee, in de meeste landen van de wereld is het gebruikelijk de patiënt, of zijn familie, geneeskundige dossiers over de actuele gezondheidstoestand van de patient op tijd te overhandigen. Indien de kliniek weigert het geneeskundig rapport of de ontslagpapieren te overhandigen, wijst u de artsen dan met nadruk op uw rechten. Wanneer al uw pogingen geen succes hebben, neemt u met ons contact op, zodat wij een gemeenschappelijke oplossing uit kunnen werken. Vaak ontbreekt het de behandelende artsen door hun drukke werk simpelweg aan tijd om een medisch rapport te schrijven. In zulke gevallen zijn gesprekken van arts-tot-arts met onze vluchtartsen zinvol - en meestal ook voldoende.

Heeft u verdere vragen of wilt u ons alvast een vrijblijvende vraag stellen? Dan bereikt u ons dagelijks 24 uur.

  • Telefonisch onder +31 20 2418579
  • Per e-mail onder info@ambulancevluchtcentrale.nl
  • Via ons contactformulier

› De behandelende kliniek is niet coöperatief - wat kan ik doen?

Soms weigeren klinieken geneeskundige dossiers of de ontslagpapieren van de patiënt te overhandigen. De reden voor zulke beslissingen zijn zeer uiteenlopend: Naast financiële aspecten speelt vaak ook de angst van de behandelende arts voor verantwoordelijkheid een belangrijke rol. Maar deze zorg is ongegrond: Omdat onze vluchtarts de verantwoordelijkheid voor het ziekentransport in het vliegtuig heeft, beslist ook alleen hij of een patiënt fit-to-fly is. Onze vluchtartsen beschikken over jarenlange ervaring en uitgebreide vakkennis op het gebied van medische vluchten en kunnen daarom het beste beoordelen of de patiënt voor het transport geschikt is of niet. Laat ons dit weten: Wij helpen u om uw ambulancevlucht naar huis, of naar de gewenste kliniek te realiseren - samen vinden we altijd een oplossing.

› Wie helpt er bij de communicatie met klinieken en artsen?

Omdat ons personeel meerdere talen spreekt staan wij u bij de communicatie met de betrokken klinieken altijd terzijde. Indien nodig zorgen wij voor ook een geschikte tolk of een meertalige arts, die u dan wereldwijd persoonlijk ter plaatse ondersteunt.

Afhankelijk van het betreffende taalgebied zetten wij bovendien internationaal medisch en niet medisch personeel voor ambulancevluchten in, om in de meeste gevallen een directe communicatie met alle betrokkenen mogelijk te maken.

› Welke documenten zijn voor de ambulancevluchten nodig?

Het welzijn en de medische veiligheid van de patiënt staan voor ons steeds voorop, daarom organiseren wij ambulancevluchten ook als eventueel nog niet alle documenten beschikbaar zijn. Die kunnen dan later - ook op zeer korte termijn - worden nageleverd. Het ontbreken van documenten vormt daarom voor ons geen hindernis om een repatriëring per vliegtuig uit het buitenland te initiëren.

Bij ambulancevluchten en repatriëringen uit het buitenland zijn meestal (maar niet altijd) naast de reisdocumenten zoals paspoorten en visums ook geneeskundige rapporten van de behandelende kliniek nodig. Geneeskundige rapporten in vreemde talen kunnen voorafgaand aan de ambulancevlucht direct door onze meertalige artsen worden gelezen, en indien nodig worden vertaald.

› Kan een familielid bij de ambulancevlucht meevliegen?

Bij bijna alle ziekentransporten per vliegtuig kan minstens één familielid of kennis van de patiënt mee vliegen. Afhankelijk van het gebruikte ambulancevliegtuig en de medische toestand van de patiënt kunnen ook meerdere personen met omvangrijke bagage in de ambulancevlucht meevliegen. Graag werken wij een aan uw individueel geval aangepaste transportoplossing uit en zijn voor een contactopname 24 uur per dag ter beschikking.

› Kan de patiënt tijdens de ambulancevlucht bagage meenemen?

Handbagage kan bij repatriëringen uit het buitenland en bij andere medische vluchten altijd worden meegenomen. Meenemen van verdere bagage hangt af van de grootte van het ingezette ambulance vliegtuig: In de meeste ambulance-jets kan wegens de omvangrijke medische uitrusting alleen één handbagagestuk per passagier worden meegenomen. Bij ambulancevluchten met grotere ambulance-jets is er duidelijk meer ruimte voor bagage. Overigens: Bij de selectie van een reddingsvliegtuig heeft u de keuze en kunt u ook een groter ambulance vliegtuig boeken, als u veel bagage wilt meenemen. Wij adviseren u graag bij alle vragen rond de bagage-meename bij ambulancevluchten en repatriëringen uit het buitenland.

› Kan een rolstoel meegenomen worden?

Dat hangt van de grootte van het gebruikte ambulancevliegtuig, en natuurlijk van de rolstoel af. Kleine opvouwbare rolstoelmodellen vormen meestal geen probleem maar moeten vooraf worden aangemeld.

Grotere elektrische modellen, of door een accu aangedreven rolstoelen kunnen door hun afmetingen en het aanzienlijke gewicht meestal alleen aan boord van een groot reddingsvliegtuig worden getransporteerd.

› Taalbarrière - wij spreken de taal van het ziekenhuis niet.

Bij taalbarrières ter plaatse, wanneer u bijvoorbeeld de geneeskundige informatie over de toestand van de patiënt niet overhandigd krijgt, ondersteunen wij u graag vanuit onze centrale. Zo voeren wij bijv. telefoongesprekken van arts-tot-arts in de betreffende landstaal en zorgen wij voor geneeskundige informatie, die voor de voorbereiding van een repatriëring al vaak voldoende is. Bovendien stellen wij u een tolk ter beschikking, of sturen een meertalige vluchtarts, die met de behandelende artsen ter plaatse spreekt en om een beeld van de medische toestand van de patient te krijgen. Deel ons alstublieft aan het begin van de voorbereiding van het ziekentransport mee, als er problemen op taalgebied zijn. Naast alle Europese talen kunnen wij ook assisteren bij diverse Arabische talen.

› Welke talen spreken de vluchtartsen?

Om een directe communicatie aan boord van het ambulance vliegtuig mogelijk te maken, stellen wij een geneeskundige crew samen die de moedertaal van de patiënt spreekt. Dit draagt tijdens de gehele ambulancevlucht aanzienlijk bij aan het welzijn van de patiënt en versterkt zijn of haar vertrouwen.

› Kan mijn huisarts bij de ambulancevlucht meevliegen?

Het meereizen van uw huisarts als begeleidend persoon is, overeenkomstig de algemene geneeskundige voorwaarden, altijd mogelijk. De huisarts is echter geen alternatief voor een hooggespecialiseerde vluchtmedische crew aan boord van een ambulance vliegtuig. Hij kan dus als normale passagier mee vliegen.

› Ik wil me in het buitenland laten behandelen. Kunt u me bij de organisatie van de behandeling en het ziekentransport helpen?

Vanzelfsprekend. Wij helpen u graag bij de organisatie van het gehele oponthoud: vanaf de eerste contactopname met de kliniek van uw keuze en het afhandelen van formaliteiten via de organisatie van de ambulancevlucht en het transport op de grond. Indien gewenst bieden wij u een complete assistentie aan tijdens uw oponthoud in de kliniek. Graag stellen wij u ook ervaren, meertalig personeel terzijde, om uw geneeskundige behandeling in het buitenland zo aangenaam en ongecompliceerd mogelijk te maken.

› Wie brengt de patiënt naar de luchthaven?

Bij het gebruik van een reddingshelikopter valt het grondtransport naar de luchthaven weg, omdat een ambulance helikopter direct op het kliniekterrein, of daar dicht in de buurt kan landen. Bij grotere afstanden gebruiken wij in de meeste gevallen ambulance vliegtuigen voor de ziekentransporten. Wij zorgen voor gekwalificeerd grondtransport in een ambulance, die de patiënt tot aan het wachtende ambulance vliegtuig vervoert. Bij al onze repatriëringen uit het buitenland bieden wij een naadloos ziekentransport aan, volgens ons complete bed-tot-bed-principe. Indien u de organisatie van het grondtransport echter zelf wilt overnemen, laten wij dat aan u over en assisteren u daarbij graag.

› Wie zorgt er voor het transport van de begeleidende persoon?

In de meeste gevallen kunnen de voor de vlucht aangemelde begeleidende personen ook in de ambulance worden meegenomen. Als dit niet mogelijk is, zorgen wij graag voor passend vervoer naar en van een luchthaven.

› Wat zijn de vereisten voor patiënten vervoer in een lijnvliegtuig?

Vanzelfsprekend evalueren wij voor elke patiënt de mogelijkheid van ziekentransport per lijnvliegtuig. De belangrijkste voorwaarde daarvoor is echter een stabiele gezondheidstoestand van de zieke, bovendien worden patiëntentransporten per lijnvliegtuig alleen bij directe vliegroutes aangeboden.

Voor patiënten die intensive care verpleging nodig hebben worden naast ambulance vliegtuigen ook zogenaamde PTC's (Patient Transport Compartments) ingezet. Slechts weinig vliegtuigmaatschappijen bieden PTC-transport vanwege de hoge voorbereidingskosten aan en dit ook alleen op lange trajecten. Bij intensive care transport blijft het gebruik van een ambulance vliegtuig daarom de eerste keuze.

Graag adviseren wij u bij uw keuze van het meest comfortabele en voordelige transfer, en staan u voor de afwikkeling van het gehele ziekentransport ter beschikking.

› Welke vliegtuigen worden gebruikt voor ambulance-vluchten?

Om de bestmogelijke verzorging van de patient tijdens de vlucht te kunnen waarborgen wordt de keuze van het vliegtuig op de medische toestand van de patient afgestemd. Naast de gezondheidstoestand van de patiënt spelen ook de vliegroute, het aantal begeleidende personen en de economische overwegingen een belangrijke rol bij de selectie

Veel reddingsvliegtuigen beschikken over een grote actieradius en zijn in staat met hoge snelheid te vliegen en kunnen hierdoor voor ambulancevluchten en repatriëringen uit het buitenland op korte-, middellange- en langeafstandstrajecten gebruikt worden zoals de volgende modellen:

Voor korteafstandsvluchten kunnen turbopropvliegtuigen een economisch alternatief zijn, deze kunnen ook korte landingsbanen op kleine luchthavens in de buurt van de eindbestemming aandoen waardoor de totale transport tijd zo kort mogelijk gehouden wordt. Op dit gebied gebruiken wij bij voorbeeld

Naast deze vliegtuigen gebruiken wij bij vluchten met veel begeleidende personen toestellen van het merk Dornier en voor VIP-patiëntentransporten ambulance-jets van Boeing (BBJ) of andere bekende modellen van andere producenten.

Overigens: Bij ons heeft u de keuze en kunt u, voorzover het technisch mogelijk is, uw voorkeurs-vliegtuigmodel uitzoeken. Wij adviseren u graag bij de keuze van een geschikt ambulance vliegtuig, rekening houdend met factoren zoals bagagevolume, begeleidende personen, vliegtraject, gezondheidstoestand van de patiënt, etc.

› Mag ik het vliegtuigtype zelf kiezen?

Ja. U heeft de keuze en kunt zelf beslissen welk ambulancevliegtuig bij uw repatriëring wordt ingezet. Uit de talrijke modellen van ambulance-jets en turboprops kunt u het ambulancevliegtuig van uw voorkeur uitzoeken - wij gaan vanzelfsprekend graag in op uw wens en adviseren u bij uw keuze.

› Welk personeel vliegt bij de ambulancevlucht mee?

De meeste ambulance vliegtuigen zijn uitgerust met intensive care equipment. Vanzelfsprekend wordt elke inzet door twee piloten uitgevoerd, en de patient wordt tijdens de vlucht door een ervaren en gespecialiseerd medisch team bestaande uit een vluchtarts en een paramedicus begeleid.

› Welke geneeskundige verpleging is in het ambulance vliegtuig aanwezig?

Ambulance vliegtuigen beschikken, afhankelijk van het type, over een intensive care uitrusting die bij elke ambulancevlucht voor de vlucht aan de individuele behoeften van de patiënt wordt aangepast. Daardoor kunnen wij ook een veeleisend intensive care transport veilig en snel realiseren.

De standaard uitrusting van een ambulance-jet omvat onder andere het volgende medische equipment:

  • Intensive Care Unit met vacuümmatras
  • Centrale zuurstoftank (min. 6000 liter) en optionele extra tanks
  • Multiparameter-Intensive transport monitor
  • Intensief beademingsapparaat ook voor complexe beademingspatronen
  • 12-kanaal multifunctioneel ECG
  • Pulsoximetrie en bloedgas-analysetoestel
  • Biphasische defibrillator en externe pacemaker
  • Satellietentelefoon voor wereldwijde communicatie

Dit is slechts een voorbeeldlijst - onze geneeskundige afdeling past de samenstelling van de aanvullende medische uitrusting afhankelijk van het ziektebeeld van een patiënt vooraf individueel aan.

› Worden de transportkosten vergoed door mijn verzekering?

Op deze vaak gestelde vraag is geen eenduidig antwoord te geven, omdat de verzekeringsmaatschappijen dit altijd individueel beslissen. In veel gevallen worden alle kosten van een patiëntentransport per vliegtuig vergoed, in andere gevallen worden de kosten slechts gedeeltelijk vergoed. Wij kunnen graag in een persoonlijk gesprek de kans op kostenvergoeding door uw verzekering proberen in te schatten.

› Moet ik lid bij u worden?

Nee. Wij bieden geen lidmaatschap aan. Wij vliegen ook buiten alle contractuele bescherming en verzorgen wereldwijd ambulancevluchten, ook als:

  • U niet verzekerd bent
  • Uw verzekering het patiententransport niet wil uitvoeren
  • U zich op eigen wens wilt laten overbrengen

› Speciale condities voor contractpartners

Als u geinteresseerd bent in een samenwerking op lange termijn op het gebied van wereldwijde ambulancevluchten, staat onze afdeling voor contractuele klanten graag voor u klaar. Wij werken nu reeds in vaste contractpartnerschappen samen met gerenommeerde artsen en talrijke klinieken in verschillende landen. Neem gewoon even met ons contact op, samen werken wij dan graag een individuele oplossing voor u uit.