Hier staan we voor

Verantwoordelijkheid en betrouwbaarheid

Met elk patiëntenvervoer nemen we grote verantwoordelijkheid. U vertrouwt ons een leven toe en u vertrouwt op sterke hulp aan uw zijde. We doen er alles voor, om de patiënt en zijn familieleden rustig te laten slapen, omdat ze weten dat we ze terzijde staan. Maar ook in ons bedrijf nemen wij dagelijks verantwoordelijkheid: voor onze medewerkers en hun gezinnen, onze zakenpartners en ons milieu.

Iedere dag weer staan we voor deze verantwoordelijkheid en de eisen van onze klanten. In de crisissituaties, waarin onze opdrachtgevers zich vaak bevinden, zijn betrouwbaarheid en analytisch denken onze topprioriteiten.

Daarom werken wij dagelijks volgens de strenge standaarden van de ISO 9001 normen.

Eerlijkheid en integriteit

Vertrouwen wordt verdiend door eerlijkheid en integriteit. We weten, dat onze opdrachtgevers zich vaak in situaties bevinden, die emotioneel zeer inspannend zijn en persoonlijk veel van hun eisen. Juist daarom staan wij steeds voor eerlijke communicatie: we maken de dingen niet mooier als ze zijn en we beloven niets, waarvan we weten dat we het niet kunnen nakomen. Om op het juiste moment ook nee te kunnen zeggen en een missie af te wijzen zien wij als kracht in het belang van de patiënt en niet als zwakte. Daarom gelden bij ons de volgende communicatieregels:

  • Wij houden ons aan ons woord
  • Wij communiceren op een open en transparante manier
  • Wij maken onze prijzen transparant – zonder kleine lettertjes en zonder verborgen kosten
  • Wij bieden alleen diensten aan waarvan we ook voor onze eigen familieleden gebruik zouden maken.

Gelijkheid en diversiteit

Iedere patiënt heeft recht op de best mogelijke medische zorg. Dat is voor ons vanzelfsprekend. We hebben de hoogste normen voor alle patiënten, ongeacht hun afkomst, religie, politieke overtuiging of geslacht.

Ook behandelen we alle medewerkers gelijk en bevorderen bewust de diversiteit binnen ons bedrijf. Wij zijn ervan overtuigd dat elk lid van ons internationale team iets kan leren van de verschillende achtergronden van zijn collega's. Dit helpt ons, de patiënt beter te begrijpen en iedere ambulancevlucht in belang van de patiënten uit te voeren – in alle landen en regio's.